Ma'naviyat-ma'rifat va iqtidorli talabalar bilan ishlash bо`limi


Ma'naviyat-ma'rifat va iqtidorli talabalar bilan ishlash bо`limi boshlig`i Safarov Hikmat Xudoyshukurovich Telefon : +998904259968 E-mail : manaviyat@tuitkf.uz
Ma'naviyat-ma'rifat va iqtidorli talabalar bilan ishlash bо`limi uslubchisi Ergashev Xoldor Sayfiddinovich Telefon : +998939075818 E-mail : manaviyat@tuitkf.uz


Bo`limning asosiy vazifalari va funksiyalari

  • - О`zbekiston Respublikasining ta'lim-taribiyaga oid Qonunlari, Prezident Farmonlari, Farmoyishlari, Qarorlari, Vazirlar Mahkamasining Qarorlari, Oliy va о`rta maxsus ta'lim vazirligining Hay'at Qarorlari, buyruqlari, xatlari, shuningdek, direktor buyruqlarining fakultetlar, kafedralar, bо`limlarda bajarilishini ta'minlash va monitoringini olib borish;
  • - О`zbekiston Respublikasi Prezidenti va hukumati tomonidan qabul qilingan farmon va qarorlar mazmunini talabalarga yetkazib borish;
  • - Bо`limning ish rejalarini tuzish va ularning ijrosini ta'minlash;
  • - Bо`lim maqsadidan kelib chiqib ta'lim muassasasida mutasaddi bо`lgan bо`g`inlar faoliyatini muvofiqlashtirish;
  • - Talabalar, professor-о`qituvchilar va xodimlar ishtirokida ma'naviy-ma'rifiy tadbirlarni tashkil etish;
  • - Iqtidorli talabalar rо`yxatini shakllantirish va ularning natijalarini hisobga olib borish ishlarini tashkil etish;
  • - Nomdor stipendiyalarga nomzodlar xujjatlarini shakllantirish va tanlovga taqdim etish;
  • - Ma'naviy-ma'rifiy ishlar bо`yicha hisobotlarni yuritish va muddatida tegishli muassasalarga topshirilishini ta'minlash;
  • - Murabbiylik faoliyatini samarali ishlashini nazorat qilib borish;
  • - О`quv muassasasi bilan korxona, tashkilot, xususiy korxona va firmalar о`rtasida ma'naviy-ma'rifiy va iqtidorli talabalar bilan ishlash yо`nalishi bо`yicha manfaatli hamkorlik shartnomalarini tuzish va ularni amalga oshirib borish;
  • - Bо`limning ma'naviy-ma'rifiy ishlarga doir arxivi va kartotekasini yuritish;
  • - Mehnat muxofazasi va texnika xavfsizligiga amal qilish.

FOYDALI SAYTLAR

prev
next